27. apríla (Kings Day) SHOWROOM ZATVORENÝ

Autosalón Essen 2018

Klasické autá na predaj>

Autosalón v Essene je autosalón, ktorého hlavným zameraním je automobilový priemysel, motoristický šport, tuning a veterány a klasické automobily. Veľtrh sa koná každý rok koncom novembra / začiatkom decembra v Essen-Rüttenscheid vo výstavných sálach Messe Essen vedľa areálu Gruga. Ukážte na veľtrhu automobilky svoje novinky, v oblasti ladenia sa spektrum rozširuje na „ušľachtilých tunerov“, ako sú. Ako Brabus predstaví závodné tímy významných výrobcov i aktérov vo federáciách motoristického športu (z. B. ADAC a DMSB). Okrem kľúčových tém existuje len málo „automobilov na“, ktoré by byť zastúpený na autosalóne v Essene: Zobraziť iba dizajnérske štúdie ako „Crazy Cars“ alebo výnimočné motocykle. Závodné auto aktuálnej sezóny je tu s historickými závodnými vozidlami, môžete si kúpiť príslušenstvo, stačí, keď ho tu nájdu zberatelia modelov automobilov. Od uvedenia autosalónu v Essene navštívilo túto výstavu viac ako 10.5 milióna ľudí. V sektore Tuning a športové vozidlá je považovaný za najväčší a najdôležitejší veľtrh v priemysle na svete. Toto podujatie sa považuje za spojenie medzi fanúšikmi, spoločnosťami, združeniami a organizátormi pretekov motoristického športu, v rámci ktorého bude možné predstaviť a naraz preskúmať všetky novinky týkajúce sa témy „automobil“. Okrem toho sú zobrazené nové produkty v oblasti tuningu a príslušenstva.

Autosalón v Essene

Autosalón v Essene sa prvýkrát uskutočnil v 1968 pod názvom: „1. Výstava medzinárodných športových a závodných automobilov Essen “. "Inventor" podujatia bol vtedy 25-rok-starý a automobiloví nadšenci Wolfgang Schoeller, ktorý pôsobí ako koordinátor podujatia. Jeho myšlienkou bolo, aby sa konal ako sezónny záver motoristického roka, na výstave a aby ukázal toto telo, najmä víťazné auto sezóny. V novembri 2, 1968, bola otvorená prvá výstava na ploche 7,000. Úspech prvej výstavy prekonal všetky očakávania. Organizátori a veľtrh museli občas pomáhať pri predaji vstupeniek. Medzi špeciálnymi hosťami bola aj réžia pretekárskej hviezdy éry par excellence: Graham Hill, ktorý vyhral titul majstrovstiev sveta Formule 1 jeden deň po otvorení výstavy v Essene na ďalekom Mexiku. Spolu prišli návštevníci 57,000. Po prvých veľtrhoch kontaktov bývalého vodiča Formule 1 vznikol Jochen Rindt, ktorý vo Viedni zorganizoval vlastnú výstavu pretekárskych automobilov. Pre 1970, ktorého cieľom je zintenzívniť spoluprácu s Jochenom Rindtom. Názov výstavy bol zmenený na "Jochen Rindt-show - Int. Výstava športových a závodných automobilov Essen "sa zmenila. V septembri 5, 1970, len tri mesiace pred otvorením, bol zabitý v Monze. Výstava sa však uskutočnila podľa plánu pod novým názvom. Počet návštevníkov sa v porovnaní s predchádzajúcim rokom zdvojnásobil na takmer 125,000 25,000, výstavná plocha sa zvýšila na XNUMX XNUMX m². Manželka Niny Rindtovej Jochen Rindtovej, veľtrh bola stále k dispozícii a zostala aktívna, kým 2005 ako poradca autosalónu Essen. V 1972e sa výstavná plocha rozrástla na 34,000 štvorcových metrov a prišli takmer všetci návštevníci 150,000. V 1973e nastal neúspech, keď sa príznaky ropnej krízy a nedeľné zákazy jazdy zastavili na 84,600. Od žiadnej PR kampane. B. pomohol vystúpeniu pretekárov Rolfa Stommelena, ktorí jazdili na koni do sál alebo vodiča Formule 1 Ronnie Peterson, ktorý prišiel na bicykli. Iba v spoločnosti 1978 sa podarilo nahlásiť nový záznam s návštevníkmi 160,000 opäť na veľtrhu. V 1978, názov výstavy v "Int. Motorshow Essen sa zmenila, pretože predtým nezávislá motocyklová prehliadka bola integrovaná do Messe Essen v rámci výstavy „Šport a závodné autá“. V 1982, pridal vlastnú výstavnú plochu pre veteránov a klasických automobilov. Novinkou v tomto roku bol aj "Show Center", prezentačný priestor pre historické autá, dizajnérske štúdie a extravagantné dopravné prostriedky. Výstavná plocha bola zväčšená na 65,000 XNUMX m². 1984 prišiel prvýkrát viac ako 200,000 návštevníkov. Od 1987 je čestným sponzorom autosalónu v Essene. 1988 už prišiel s návštevníkmi 332,800. V roku 1990 sa Messe Essen opäť rozšíril, takže teraz bolo k dispozícii 90,000 XNUMX m². Prvýkrát prekonal počet návštevníkov úroveň značky 350,000. V 1992e sa tuningová rada rozšírila spolu s VDAT (Združením nemeckých automobilových tunerov), sálmi 10 / 11, v ktorom sa uskutočnil prvý autosalón "VDAT Salon". Ako 1996, nazvaný udalosť "Essen Motor Show International". Nové milénium začalo v súčasnosti „Motor Show Essen“ len ako prebiehajúca výstava s obnovenou expanziou. Išlo o novú výstavnú halu, ktorá bude uvedená do prevádzky, čím sa výstavná plocha zvýšila na viac ako 100,000 XNUMX m². Paralelné bolo prvýkrát "Ahoj, ako sa máš" miesto -Evening, od tej doby koná každoročne večer, na bývalý pretekár vodiča, rally vodiči a riaditelia motoristického športu stretnúť a teraz vždy viac ako 200 "Bývalý" dorazí. 2001 prvýkrát prekročila 409,200 návštevníkov značky 400.000er, v 2004 to bolo nakoniec 416,500 návštevníkov. Odvtedy sa počet návštevníkov stabilizoval medzi 360,000 a 400,000. Výstava sa zároveň zmenila: od 2005, takzvaná "eko-tuning" hrá (ekologická Tuning, tj úsporné ladenie paliva) veľmi dôležitú úlohu. V 2006, "Motorsport míle" v 250-meter-dlhá hala pridaný, centrálne miesto stretnutia na veľtrhu pre aktívnych pretekárov a fanúšikov. 2007 na autosalóne v Essene pre čas 40th a dojednania boli pod heslom "40 rokov automobilovej vášne". Na túto jubilejnú výstavu prilákalo viac ako návštevníkov 350,000. V hale 1A bola po prvý krát otvorená vlastná party oblasť na autosalóne v Essene. Takže ste vydali "Show Center" z.

Autosalón Essen, autosalónka!

Dnes je autosalón Essen druhý najväčší po veľtrhu automobilov IAA a najväčšej výročnej akcii tohto druhu v Nemecku. V rebríčku veľtrhov v Nemecku ako celku je Essen Motor Show na hodine 6. Viac návštevníkov má len IAA, Bauma, Agritechnica, Mannheimer Maimarkt a Medzinárodný zelený týždeň Berlín.