27. apríl (Kings Day) SHOWROOM ZATVORENÝ - 1. máj (Sviatok práce) SHOWROOM OTVORENÝ - nedeľa 5. mája EXTRA OTVORENÉ (10:00-14:00)
Prejdite do inventára Predajte moje auto

BMW radu M

E30 M3

M3 vychádzajúca z E30 3-série z roku 1986 bola dostupná len vo verziách kupé a kabriolet. E30 M3 používal radový 14 motor BMW S4. V roku 1988 bol predstavený športovejší model „Evolution“. Mal väčšie kolesá, tenšie zadné a bočné sklá, ľahšie veko batožinového priestoru a extra zadný spojler. Neskôr nasledoval výkonnejší a ľahší model „Sport Evolution“, no ten mal limitovanú produkciu 600 kusov a 786 kabrioletov.

E36 M3

E36 M3 debutoval vo februári 1992. Bol to prvý model M3 poháňaný šesťvalcovým motorom S2990 s objemom 50 cm210 s výkonom 3 kW. BMW, ktoré bolo pôvodne dostupné len ako kupé, predstavilo v roku 1994 verziu M1994 kabriolet a stanicu. V roku 3 BMW vyrobilo aj M291 GT v limitovanej edícii. Všetky GT boli British Racing Green a mali 3.0-litrový motor s výkonom 1995 k. Na konci roku 3 boli kupé a sedan M3.2 vybavené šesťstupňovým radovým motorom 50 l S32B6 a vybavené novými kolesami a 1996-stupňovou manuálnou prevodovkou. Kabriolet dostal tieto zmeny až vo februári 36. Podvozok E3 M1990 bol propagovaný ako jeden z najlepších z XNUMX. rokov v nezávislých testoch Car & Driver. Vozidlo, ktoré je známe svojou dobrou ovládateľnosťou a vyváženosťou, je obľúbené medzi pretekármi na dráhach a nadšencami tratí.

Väčšina E36 M3 bola vyrobená v závode v Regensburgu. V závode BMW Rosslyn v Pretórii v Južnej Afrike bol vyrobený malý počet vozidiel M3 s nízkou kompresiou RHD. Celkovo bolo vyrobených 46,525 12,144 kupé, 12,603 1997 kabrioletov a 1998 1999 sedanov. Výroba stanice bola ukončená v decembri XNUMX, kupé skončilo koncom roka XNUMX a kabriolet skončil v decembri XNUMX.

E28 M5

Prvé BMW E28 M5 debutovalo na autosalóne v Amsterdame vo februári 1985. Bolo výsledkom dopytu po aute s užitočným zaťažením sedanu, ale so vzhľadom športového auta. Použitý podvozok 535i mal niekoľko mechanických zmien. Hlavne motor M88/3, ktorý bol odvodený od motora používaného v M1. Autá predávané v Amerike boli vybavené emisným variantom tohto motora S38. V tom čase bol E28 M5 najrýchlejším sedanom na svete. Prvá generácia M5 bola vyrobená ručne v Preussenstrasse/Mníchov pred letnými prázdninami v roku 1986. Potom sa výroba M5 presunula na Daimlerstrasse v Garchingu, kde sa zvyšok vyrábal ručne. Európske a juhoafrické modely M5 používali motor M88/3. 1988 Severoamerické modely používali motor S38B35, vybavený katalyzátorom.

E34 M5

E34 M5 sa vyrábal od septembra 1988 do augusta 1995. Auto bolo vyrobené ručne v BMW M GmbH v Garchingu v Nemecku a bolo založené na podvozku E34 vyrábanom v závode BMW v Dingolfingu. Zmeny v exteriéri štandardnej E34 zahŕňali unikátne predné a zadné nárazníky a bočné prahové panely. Interiér dostal špecifické zadné M5 a opierky hlavy s prehadzovačom. V roku 1992 bola predstavená päťdverová verzia Touring s ľavostranným riadením. E34 M5 Touring bol prvým automobilom BMW divízie M a zároveň posledným ručne vyrobeným automobilom M.

Kúpte si BMW radu M

Prioritou číslo jedna je nájsť BMW, ktoré je pre vás to pravé. Hľadanie vášho vysnívaného auta často začína online. Spoločnosť ERClassics urobila všetko, čo bolo v jej silách, aby vám poskytla predstavu o autách, takže každé auto na našej vlastnej stránke je vybavené fotoreportážou, 360-stupňovými obrázkami, videom a základnými informáciami o aute. Prezreli by ste si auto radšej fyzicky? Potom môžete navštíviť náš showroom vo Waalwijku v Holandsku. Otváracie hodiny nájdete na našej webovej stránke.

Predám BMW radu M

Vysoko kvalitná BMW M-séria na E&R Classics

Všetky nami ponúkané autá, vrátane BMW E30, sú kontrolované podľa zoznamu so 125 bodmi. Toto posúdenie vykonáva jeden z našich vlastných technikov. Dodávka áut v perfektnom stave je pre ERClassics veľmi dôležitá. Nami ponúkané autá sú teda kvalitné. Ak by ste chceli viac informácií o údržbe vášho auta alebo vás zaujíma, čo robia mechanici v klasických autodielňach, kliknite tu.

vymeňte alebo predajte svoje BMW radu M

V ER Classics si samozrejme môžete kúpiť BMW E30, ale ponúkame aj možnosť predať vaše súčasné auto alebo ho vymeniť. Ak by ste chceli viac informácií o predaji alebo obchodovaní s vaším autom, kontaktujte niektorého z našich klasických áut odborníkov. Samozrejme môžete navštíviť aj náš showroom a prediskutovať možnosti.

Predať alebo vymeniť BMW radu M?

Údržba na BMW M-série

Samozrejme každé auto potrebuje údržbu a občas sa môže stať, že treba niečo opraviť. Nie je tomu inak ani v prípade BMW radu M. Pretože radi udržiavate svoju sériu M v špičkovom stave, dôležitá je dobrá garáž. Údržbu vám môže poskytnúť ktorákoľvek autoservis, ale niekedy potrebujete len ten kúsok špecializácie navyše, potom sa môžete rozhodnúť vziať svoje BMW radu M do klasickej autodielne, kde sa zamerajú na 1 značku alebo typ auta. Mechanici často pracujú s rovnakými autami, a preto sa špecializujú na údržbu alebo opravy týchto konkrétnych modelov.

ER Classics má pre vás to pravé BMW radu M!

Kliknite tu pre naše zásoby

Aké sú výhody kúpy BMW radu M od ER Classics?

- Široký sortiment BMW M-series na predaj
- Všetky autá boli dôkladne skontrolované našou vlastnou dielňou
- Vlastná dielňa s 20 mechanikmi
- Registrácia a kontroly
- Celosvetová doprava až k dverám
- Vysoká kvalita a servis
- Opcie na výmenu
- Zákazníci nás hodnotia 8.9 

Európsky online predajca klasických áut číslo 1

Ak hľadáte krásne nové BMW radu M, pomôže vám jeden z našich vlastných odborníkov. ERclassics sa špecializuje na nákup a predaj klasických automobilov od roku 2008 a právom sa môže nazývať európskym online predajcom klasických automobilov číslo 1.