BMW radu M
E30 M3
M3 vychádzajúca z E30 3-série z roku 1986 bola dostupná len vo verziách kupé a kabriolet. E30 M3 používal radový 14 motor BMW S4. V roku 1988 bol predstavený športovejší model „Evolution“. Mal väčšie kolesá, tenšie zadné a bočné sklá, ľahšie veko batožinového priestoru a extra zadný spojler. Neskôr nasledoval výkonnejší a ľahší model „Sport Evolution“, no ten mal limitovanú produkciu 600 kusov a 786 kabrioletov.
E36 M3
E36 M3 debutoval vo februári 1992. Bol to prvý model M3 poháňaný šesťvalcovým motorom S2990 s objemom 50 cm210 s výkonom 3 kW. BMW, ktoré bolo pôvodne dostupné len ako kupé, predstavilo v roku 1994 verziu M1994 kabriolet a stanicu. V roku 3 BMW vyrobilo aj M291 GT v limitovanej edícii. Všetky GT boli British Racing Green a mali 3.0-litrový motor s výkonom 1995 k. Na konci roku 3 boli kupé a sedan M3.2 vybavené šesťstupňovým radovým motorom 50 l S32B6 a vybavené novými kolesami a 1996-stupňovou manuálnou prevodovkou. Kabriolet dostal tieto zmeny až vo februári 36. Podvozok E3 M1990 bol propagovaný ako jeden z najlepších z XNUMX. rokov v nezávislých testoch Car & Driver. Vozidlo, ktoré je známe svojou dobrou ovládateľnosťou a vyváženosťou, je obľúbené medzi pretekármi na dráhach a nadšencami tratí.
Väčšina E36 M3 bola vyrobená v závode v Regensburgu. V závode BMW Rosslyn v Pretórii v Južnej Afrike bol vyrobený malý počet vozidiel M3 s nízkou kompresiou RHD. Celkovo bolo vyrobených 46,525 12,144 kupé, 12,603 1997 kabrioletov a 1998 1999 sedanov. Výroba stanice bola ukončená v decembri XNUMX, kupé skončilo koncom roka XNUMX a kabriolet skončil v decembri XNUMX.
E28 M5
Prvé BMW E28 M5 debutovalo na autosalóne v Amsterdame vo februári 1985. Bolo výsledkom dopytu po aute s užitočným zaťažením sedanu, ale so vzhľadom športového auta. Použitý podvozok 535i mal niekoľko mechanických zmien. Hlavne motor M88/3, ktorý bol odvodený od motora používaného v M1. Autá predávané v Amerike boli vybavené emisným variantom tohto motora S38. V tom čase bol E28 M5 najrýchlejším sedanom na svete. Prvá generácia M5 bola vyrobená ručne v Preussenstrasse/Mníchov pred letnými prázdninami v roku 1986. Potom sa výroba M5 presunula na Daimlerstrasse v Garchingu, kde sa zvyšok vyrábal ručne. Európske a juhoafrické modely M5 používali motor M88/3. 1988 Severoamerické modely používali motor S38B35, vybavený katalyzátorom.
E34 M5
E34 M5 sa vyrábal od septembra 1988 do augusta 1995. Auto bolo vyrobené ručne v BMW M GmbH v Garchingu v Nemecku a bolo založené na podvozku E34 vyrábanom v závode BMW v Dingolfingu. Zmeny v exteriéri štandardnej E34 zahŕňali unikátne predné a zadné nárazníky a bočné prahové panely. Interiér dostal špecifické zadné M5 a opierky hlavy s prehadzovačom. V roku 1992 bola predstavená päťdverová verzia Touring s ľavostranným riadením. E34 M5 Touring bol prvým automobilom BMW divízie M a zároveň posledným ručne vyrobeným automobilom M.
Kúpte si BMW radu M
Prioritou číslo jedna je nájsť BMW, ktoré je pre vás to pravé. Hľadanie vášho vysnívaného auta často začína online. Spoločnosť ERClassics urobila všetko, čo bolo v jej silách, aby vám poskytla predstavu o autách, takže každé auto na našej vlastnej stránke je vybavené fotoreportážou, 360-stupňovými obrázkami, videom a základnými informáciami o aute. Prezreli by ste si auto radšej fyzicky? Potom môžete navštíviť náš showroom vo Waalwijku v Holandsku. Otváracie hodiny nájdete na našej webovej stránke.
Vysoko kvalitná BMW M-séria na E&R Classics
Všetky nami ponúkané autá, vrátane BMW E30, sú kontrolované podľa zoznamu so 125 bodmi. Toto posúdenie vykonáva jeden z našich vlastných technikov. Dodávka áut v perfektnom stave je pre ERClassics veľmi dôležitá. Nami ponúkané autá sú teda kvalitné. Ak by ste chceli viac informácií o údržbe vášho auta alebo vás zaujíma, čo robia mechanici v klasických autodielňach, kliknite tu.
vymeňte alebo predajte svoje BMW radu M
V ER Classics si samozrejme môžete kúpiť BMW E30, ale ponúkame aj možnosť predať vaše súčasné auto alebo ho vymeniť. Ak by ste chceli viac informácií o predaji alebo obchodovaní s vaším autom, kontaktujte niektorého z našich klasických áut odborníkov. Samozrejme môžete navštíviť aj náš showroom a prediskutovať možnosti.
Predať alebo vymeniť BMW radu M?
Údržba na BMW M-série
Samozrejme každé auto potrebuje údržbu a občas sa môže stať, že treba niečo opraviť. Nie je tomu inak ani v prípade BMW radu M. Pretože radi udržiavate svoju sériu M v špičkovom stave, dôležitá je dobrá garáž. Údržbu vám môže poskytnúť ktorákoľvek autoservis, ale niekedy potrebujete len ten kúsok špecializácie navyše, potom sa môžete rozhodnúť vziať svoje BMW radu M do klasickej autodielne, kde sa zamerajú na 1 značku alebo typ auta. Mechanici často pracujú s rovnakými autami, a preto sa špecializujú na údržbu alebo opravy týchto konkrétnych modelov.
ER Classics má pre vás to pravé BMW radu M!
Aké sú výhody kúpy BMW radu M od ER Classics?
- Široký sortiment BMW M-series na predaj
- Všetky autá boli dôkladne skontrolované našou vlastnou dielňou
- Vlastná dielňa s 20 mechanikmi
- Registrácia a kontroly
- Celosvetová doprava až k dverám
- Vysoká kvalita a servis
- Opcie na výmenu
- Zákazníci nás hodnotia 8.9
Európsky online predajca klasických áut číslo 1
Ak hľadáte krásne nové BMW radu M, pomôže vám jeden z našich vlastných odborníkov. ERclassics sa špecializuje na nákup a predaj klasických automobilov od roku 2008 a právom sa môže nazývať európskym online predajcom klasických automobilov číslo 1.