27. apríl (Kings Day) SHOWROOM ZATVORENÝ - 1. máj (Sviatok práce) SHOWROOM OTVORENÝ - nedeľa 5. mája EXTRA OTVORENÉ (10:00-14:00)
Prejdite do inventára Predajte moje auto

Ferrari Testarossa

Ferrari Testarossa je 12-valcový športový automobil so stredovým motorom. Výroba začala v roku 1984 ako nástupca Ferrari Berlinetta Boxer. Pôvodne sa vyrábal v rokoch 1984 až 1991, s dvomi modelovými revíziami po ukončení výroby Testarossa a predstavení Ferrari 512 TR a Ferrari F512 M, vyrábaných v rokoch 1992 až 1996. Bolo vyrobených takmer 10,000 512 testarossov (512 TR a F512 Ms). čo z neho robí jeden z najvyrábanejších modelov Ferrari v histórii aj napriek vysokej cene a exotickému dizajnu. Ferrari F220,000 M sa v roku 1995 predalo za 2 1984 USD. Testarossa je 5-dverové kupé, predstavené na autosalóne v Paríži v roku 1992. Všetky verzie Testarossa mali vzadu namontovanú 512-stupňovú manuálnu prevodovku. Usporiadanie s motorom vzadu a pohonom zadných kolies udržuje ťažisko v strede auta. Pôvodná Testarossa bola prepracovaná v roku 512 a vydaná ako Ferrari 1994 TR. F512 M bol predstavený na parížskom autosalóne v roku 12. F50 M bol posledným 1996-valcovým automobilom Ferrari so stredovým motorom, okrem Ferrari F550, Ferrari Enzo a Laferrari, s posledným boxerovým motorom Ferrari. Ferrari Testarossa bolo v roku 1950 nahradené kupé 1960 Maranello s motorom vpredu. Testarossa by sa nemala zamieňať s Ferrari TR „Testa Rossa“ z konca XNUMX. a začiatku XNUMX. rokov XNUMX. storočia, čo boli športové autá GT.

Názov Testarossa („červená hlava“ v taliančine) pochádza z červeno natretých krytov vačiek na motore Flat-12. Testarossa môže hľadať svoje korene v chybách 512i BB v roku 1981. Problémy, ktoré bolo potrebné vyriešiť, boli prehrievajúci sa motorový priestor a nedostatok batožinového priestoru. Na prekonanie týchto problémov musela byť Testarossa väčšia ako jej predchodca Berlinetta Boxer. Testarossa mala dva chladiče vzadu s motorom namiesto jedného chladiča vpredu. Ďalším unikátnym doplnkom nového dizajnu bolo vysoko umiestnené spätné zrkadlo na strane vodiča a v roku 1987 dostala spätné zrkadlo aj strana spolujazdca. Rovnako ako jeho predchodca, aj Testarossa mala dvojité lichobežníkové zavesenie vpredu aj vzadu. Keď bol Testarossa predstavený v roku 1985, mal jednoskrutkové horčíkové vyraďovacie kolesá využívajúce systém Michelin TRX. V roku 1986 mali kolesá rovnaký dizajn, ale iný priemer; 410 mm, so šírkou 200 mm vpredu a 250 mm vzadu. Odpruženie modelu 1988.5 bolo prepracované a kolesá boli opäť zmenené z jednoskrutkového nastavenia na štandardné päťskrutkové nastavenie Ferrari. Ferrari Testarossa Spider je jediný oficiálny kabriolet modelu Testarossa. Auto bolo vyrobené pre Gianniho Agnelliho, vtedajšieho šéfa Fiatu, ako darček. Testarossa Spider mala strieborný exteriér, interiér v bielej magnóliovej koži s tmavomodrým pruhom nad matne čiernymi prahmi dverí a bielou strechou, ktorú bolo možné ručne vybrať a zložiť. Vozidlo bolo dodané Agnelli v roku 1986. Mnoho zákazníkov žiadalo o vlastný Testarossa Spider, ale Ferrari žiadneho z nich odmietlo. Oficiálny Spider sa mechanicky nelíšil od bežných Testarossov dostupných na európskom trhu.

Hoci bola Testarossa na ceste úspešná, na trati sa neukázala. Ako špička Ferrari v 1980-tych rokoch sa auto objavilo v mnohých popkultúrnych vystúpeniach, najmä v arkádovej hre OutRun a v 3. sezóne Miami Vice.

Kúpte si Ferrari Testarossa v E&R Classics

Prioritou číslo jedna je nájsť Ferrari, ktoré je pre vás to pravé. Hľadanie vášho vysnívaného auta často začína online. Spoločnosť ERClassics urobila všetko, čo bolo v jej silách, aby vám poskytla predstavu o autách, takže každé auto na našej vlastnej stránke je vybavené fotoreportážou, 360-stupňovými obrázkami, videom a základnými informáciami o aute. Prezreli by ste si auto radšej fyzicky? Potom môžete navštíviť náš showroom vo Waalwijku v Holandsku. Otváracie hodiny nájdete na našej webovej stránke.

Kúpiť a Ferrari Testarossa

Vysoko kvalitné Ferrari Testarossa na E&R Classics

Všetky nami ponúkané autá, vrátane Ferrari Testarossa, sú kontrolované podľa zoznamu so 125 bodmi. Toto hodnotenie vykonáva jeden z našich vlastných mechanikov. Dodávka áut v perfektnom stave je pre ERClassics veľmi dôležitá. Nami ponúkané autá sú teda kvalitné. Ak by ste chceli viac informácií o údržbe Ferrar 308 alebo vás zaujíma, čo robia mechanici v dielňach, kliknite tu

Vymeňte alebo predajte svoje Ferrari Testarossa

V ER Classics si samozrejme môžete kúpiť Ferrari Testarossa, ale ponúkame aj možnosť predať vaše súčasné auto alebo ho vymeniť. Ak by ste chceli viac informácií o predaji alebo obchodovaní s vaším autom, kontaktujte niektorého z našich odborníkov. Samozrejme môžete navštíviť aj náš showroom a prediskutovať možnosti.

Predať alebo obchodovať s a Ferrari Testarossa?

Údržba na Ferrari Testarossa

Samozrejme každé auto potrebuje údržbu a občas sa môže stať, že treba niečo opraviť. Nie je tomu inak ani v prípade Ferrari Testarossa. Pretože radi udržiavate svoje ferrari v špičkovom stave, dôležitá je dobrá garáž. Údržbu vám môže poskytnúť ktorákoľvek autoservis, ale niekedy potrebujete len ten kúsok špecializácie navyše, potom sa môžete rozhodnúť odniesť svoje auto do dielne, kde sa zamerajú na 1 značku alebo typ auta. Mechanici často pracujú s rovnakými autami, a preto sa špecializujú na údržbu alebo opravy týchto konkrétnych áut.

ER Classics má pre vás to pravé Ferrari Testarossa!

Kliknite tu pre naše zásoby

Aké sú výhody kúpy Ferrari Testarossa od ER Classics?

- Široký sortiment áut Ferrari na predaj
- Všetky autá boli dôkladne skontrolované našou vlastnou dielňou
- Vlastná dielňa s 20 mechanikmi
- Registrácia a kontroly
- Celosvetová doprava až k dverám
- Vysoká kvalita a servis
- Opcie na výmenu
- Zákazníci nás hodnotia 8.9 

Európsky online predajca klasických áut číslo 1

Ak hľadáte krásne Ferrari Testarossa , pomôže vám jeden z našich vlastných odborníkov. ERclassics sa špecializuje na nákup a predaj s od roku 2008 a môže sa právom nazývať európskym online predajcom klasických automobilov číslo 1.