27. apríla (Kings Day) SHOWROOM ZATVORENÝ
Prejdite do inventára Predajte moje auto

Jaguar Kabriolet typu E

Jaguar E-Type bol pôvodne navrhnutý a predstavený verejnosti ako grand tourer s pohonom zadných kolies v podobe dvojmiestneho kupé a ako dvojmiestny kabriolet. 2-miestna verzia kupé „2+2“ s predĺženým rázvorom bola uvedená na trh o niekoľko rokov neskôr. Neskoršie aktualizácie modelu Jaguar E-Type boli oficiálne označené ako „Series 2“ a „Series 3“, a postupom času sa staršie autá začali označovať ako „Series 1“ a „Series 1.5“. V marci 1961 bola predstavená séria 1, pôvodne len na export. Uvedenie na domáci trh prišlo o 4 mesiace neskôr v júli 1961. Automobily v tejto dobe používali trojitý 3.8 litrový 6-valec s karburátorom SU Jaguar Motor XK6 z XK150S. Predtým postavené autá využívali vonkajšie západky kapoty, ktoré vyžadovali otvorenie nástroja, a mali plochú podlahu. Tieto autá sú vzácne a hodnotnejšie. Potom boli podlahy vyrezané, aby poskytli viac priestoru pre nohy, a dvojité západky kapoty sa presťahovali dovnútra auta. V októbri 1964 bol 3.8-litrový motor zvýšený na 4.2 litra.

Jaguar Klasické autá na predaj

Vlastnosti vozidiel série 2 sú otvorené svetlomety bez sklených krytov, zadný nárazník s obalom, prestavené a väčšie predné a zadné svetlá pod nárazníkmi, lepšie chladenie pomocou zväčšenej "ústie" a dvojitých elektrických ventilátorov a zvýšených bŕzd , Motor je ľahko identifikovateľný vizuálne zmenou z hladko leštených krytov vačiek na priemyselnejší "rebrovaný" vzhľad. V Spojených štátoch bola odladená s dvojitými Strombergmi a väčšími odstupmi ventilov, ale v Spojenom kráľovstve si udržali trojité SU a oveľa tesnejšie ventilové odstupy. Interiér a palubná doska boli tiež prepracované; ktoré spĺňali predpisy USA o ochrane zdravia a bezpečnosti, boli nahradené prepínacími spínačmi. Taktiež boli namontované nové sedadlá. K dispozícii boli aj možnosti klimatizácie a posilňovača riadenia.

Nákup a Jaguar Kabriolet typu E?

Nový 5.3-valec s objemom 12 l Jaguar Bol predstavený motor V12 so štandardným posilňovačom riadenia a zosilnenými brzdami. Štýl karosérie FHC s krátkym rázvorom bol prerušený a V12 bol k dispozícii iba ako kabriolet a 2+2 kupé. Kabriolet používal pôdorys 2+2 s dlhším rázvorom. Sériu 3 ľahko rozpoznáte podľa veľkej prednej lamelovej mriežky a rozšírených podbehov kolies a odznaku na zadnej strane, ktorý ju vyhlasuje za V12. Automobily pre americký trh boli vybavené veľkými vyčnievajúcimi gumovými nárazníkmi, ktoré spĺňali predpisy o náraze 8 km/h, ale autá na európskych modeloch boli podstatne menšie. Modely USA majú tiež bočné opakovanie indikátorov na predných krídlach. Bol tiež postavený veľmi obmedzený počet 6-valcových E-typov radu 3.

Jaguar Kabriolet typu E

E & R Classics, váš Jaguar Špecialista na klasické autá!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventár

Aké sú výhody nákupu a Jaguar Kabriolet E-Type na ER Classics?
- Veľký sortiment klasických áut na predaj
- Všetky autá sú starostlivo kontrolované mechanikmi v našej vlastnej dielni
- STK, zváranie a interiérové ​​procedúry za vaše Jaguar Kabriolet typu E
- Našim špecializovaným mechanikom staršieho času sa môžete postarať o všetky konania
- Zaoberáme sa opravami, údržbou a prispôsobenými potrebami
- Kompletná obnova vášho Jaguar Kabriolet typu E
- Môžeme dodať vaše klasické auto do ktorejkoľvek európskej krajiny