27. apríl (Kings Day) SHOWROOM ZATVORENÝ - 1. máj (Sviatok práce) SHOWROOM OTVORENÝ - nedeľa 5. mája EXTRA OTVORENÉ (10:00-14:00)
Prejdite do inventára Predajte moje auto

Porsche 914

Porsche 914 classic

Koncom 1960. rokov boli Porsche aj Volkswagen pripravené na nové modely; Porsche hľadalo náhradu za svoju základnú 912 a Volkswagen chcel nové športové kupé, ktoré by nahradilo Karmann Ghia. Vývoj áut značky Volkswagen vtedy z veľkej časti vyrábalo Porsche. Za projekt 914 bol napokon zodpovedný Ferdinand Piëch, zodpovedný za výskum a vývoj v Porsche. Pôvodne sa plánovalo predať auto s plochým 4-valcovým motorom ako Volkswagen a s plochým 6-valcovým motorom ako Porsche, ale Porsche sa počas vývoja rozhodlo, že by bolo riskantné ponechať Porsche a VW rovnakú karosériu. používať a presvedčil Volkswagen, aby predával obe verzie ako Porsche v Severnej Amerike.

Prvý prototyp 914 bol predstavený 1. marca 1968. Situácia sa však skomplikovala po tom, čo predseda Volkswagenu Heinz Nordhoff zomrel 12. apríla 1968. Jeho nástupca Kurt Lotz nebol spriaznený s dynastiou Porsche a v dôsledku toho sa slovné Dohoda medzi VW a Porsche bola zrušená. Podľa Lotzovho názoru mal Volkswagen všetky práva na tento model a neváhal ho zdieľať s Porsche, pokiaľ sa nepodelia o náklady. Kvôli tomuto rozhodnutiu zlyhala cenová a marketingová koncepcia modelu 914 ešte pred začatím sériovej výroby. Vďaka tomu išla cena podvozku výrazne hore a 914/6 stála takmer toľko ako 911T. Model 914/6 sa nepredával veľmi dobre, zatiaľ čo oveľa lacnejší model 914/4 sa stal najpredávanejším modelom Porsche počas svojej modelovej série.

Verzie VW mali pôvodne 80-litrový plochý štvorvalec s výkonom 1.7 k so vstrekovaním paliva, založený na vzduchom chladenom motore Volkswagen. Variant Porsche 914/6 mal karburovaný 110-litrový plochý šesťvalcový motor s výkonom 2.0 k z 1969T z roku 911. 4-valcové autá predávali európski predajcovia VW ako Volkswagen-Porsches. Slabé predajné čísla a rastúce náklady si vynútili ukončenie výroby variantu 914/6 v roku 1972 po vyrobení 3,351 100 kusov. Ten bol v roku 2.0 nahradený variantom poháňaným novou 4 hp 1973-litrovou verziou motora Volkswagen Type 1974 so vstrekovaním paliva. V roku 1.7 bol 85-litrový motor nahradený 1.8-litrovým motorom s výkonom 914 k a novým Bosch L-Jetronic vstrekovací systém bol pridaný do amerických áut. Výroba modelu 1976 sa skončila v roku 2.0. 912-litrový plochý štvorvalec sa naďalej používal v modeli 924E, ktorý bol až do uvedenia modelu 914 považovaný za základný model. Model 1970 bol v roku 914 importovaným autom roka od Motor Trend. 6/24 GT vyhralo triedu GTS a v roku 1970 skončilo šieste v pretekoch XNUMX hodín Le Mans.

Kúpte si Porsche 914 classic v E&R Classics

Prioritou číslo jedna je nájsť Porsche, ktoré je pre vás to pravé. Hľadanie vášho vysnívaného auta často začína online. Spoločnosť ERClassics urobila všetko pre to, aby vám poskytla predstavu o autách, takže každé auto na našej stránke je vybavené fotoreportážou, 360-stupňovými obrázkami, videom a základnými informáciami o aute. Prezreli by ste si auto radšej fyzicky? Potom môžete navštíviť náš showroom vo Waalwijku v Holandsku. Otváracie hodiny nájdete na našej webovej stránke.

Kúpte si klasické Porsche 914

Vysoko kvalitné klasické autá Porsche 914 na E&R Classics

Všetky nami ponúkané klasické autá, vrátane Porsche 914, sú porovnané so zoznamom so 125 bodmi. Toto posúdenie vykonáva jeden z našich vlastných technikov. Dodávka klasických áut, ktoré sú v perfektnom stave, je pre ERClassics veľmi dôležitá. Nami ponúkané klasické autá sú preto vysoko kvalitné. Ak by ste chceli viac informácií o údržbe klasického auta alebo vás zaujíma, čo robia mechanici v klasických autodielňach, kliknite tu.

Vymeňte alebo predajte svoje klasické auto Porsche 914

V ER Classics si samozrejme môžete kúpiť Porsche 914, ale ponúkame vám aj možnosť predať vaše súčasné klasické auto alebo ho vymeniť. Ak by ste chceli viac informácií o predaji alebo obchodovaní s vaším klasickým automobilom, kontaktujte jedného z našich odborníci na klasické autá. Samozrejme môžete navštíviť aj náš showroom a prediskutovať možnosti.

Predať alebo vymeniť Porsche 914?

Údržba na klasickom aute

Samozrejme každé auto potrebuje údržbu a občas sa môže stať, že treba niečo opraviť. Nie je tomu inak ani pri klasickom aute. Pretože radi udržiavate svoje klasické auto v špičkovom stave, dôležitá je dobrá garáž. Údržbu vám môže poskytnúť ktorákoľvek garáž, ale niekedy potrebujete len trochu špecializácie navyše, potom sa môžete rozhodnúť, že svoje klasické auto vezmete do dielne klasických automobilov, kde sa zamerajú na 1 značku alebo typ klasického auta. Mechanici často pracujú s rovnakými klasickými automobilmi, a preto sa špecializujú na údržbu alebo opravy týchto špecifických klasických automobilov.

ER Classics má pre vás to pravé klasické Porsche 914!

Kliknite tu pre naše zásoby

Aké sú výhody nákupu Porsche 914 classic od ER Classics?

- Veľký sortiment klasických Porsche na predaj
- Všetky klasické autá boli dôkladne skontrolované našou vlastnou dielňou
- Vlastná dielňa s 20 mechanikmi
- Registrácia a kontroly
- Celosvetová doprava k dverám
- Vysoká kvalita a servis
- Opcie na výmenu
- Zákazníci nás hodnotia 8.9

Európsky online predajca klasických áut číslo 1

Ak hľadáte krásne nové Porsche 914, pomôže vám jeden z našich vlastných odborníkov na klasické autá. ERclassics sa špecializuje na nákup a predaj klasických automobilov od roku 2008 a právom sa môže nazývať európskym online predajcom klasických automobilov číslo 1.