NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandsko
+ 31 416 751 393

Nedeľa 6. decembra EXTRA OTVORENÉ od 12:00 do 16:00
Prejdite do inventára Predajte moje auto

BMW radu M

E30 M3
M3 založený na sérii E30 3 z roku 1986 bol k dispozícii iba vo verziách kupé a kabriolet. E30 M3 využívala motor BMW S14 inline-4. V roku 1988 bol predstavený športovejší model „Evolution“. Mal väčšie kolesá, tenšie sklo zadného a bočného okna, ľahšie veko batožinového priestoru a extra zadný spojler. Neskôr nasledoval výkonnejší a ľahší model „Sport Evolution“ s obmedzenou produkciou 600 kusov a 786 kabrioletov.

Klasické autá BMW na predaj

E36 M3
E36 M3 mala svoju premiéru vo februári 1992. Bol to prvý model M3 poháňaný šesťvalcovým motorom S2990 s objemom 50 cm210, ktorý je vhodný pre výkon 3 kW. BMW, ktoré bolo pôvodne dostupné iba ako kupé, predstavilo kabriolet a staničné verzie M1994 v roku 3. BMW tiež v obmedzenom počte vyrobilo M1994 GT v roku 291. Všetky modely GT boli British Racing Green a mali 3.0-litrový motor s výkonom 1995 k. Na konci roku 3 boli kupé a sedany M3.2 vybavené šesťmotorom 50 L S32B6 Inline, novými kolesami a 1996-stupňovou prevodovkou. Kabriolet sa dočkal týchto zmien až vo februári 36. Väčšina vozidiel E3 M3 sa vyrobila v závode v Regensburgu. Malý počet nízkotlakových a nízkotlakových agregátov M46.525 bol vyrobený v továrni Rosslyn BMW v juhoafrickej Pretórii. Celkovo bolo vyrobených 12.144 12.603 kupé, 1997 1998 kabrioletov a 1999 36 sedanov. Výroba stanice sa zastavila v decembri 3, kupé sa zastavilo koncom roku 90 a kabriolet sa zastavil v decembri XNUMX. Podvozok MXNUMX EXNUMX bol podľa testov spoločnosti Car & Driver označovaný za jeden z najlepších v XNUMX. rokoch. Automobil je známy svojou dobrou ovládateľnosťou a vyváženosťou a je obľúbený medzi pretekármi a fanúšikmi tratí.

E28 M5
Prvé BMW E28 M5 malo svoju premiéru na autosalóne v Amsterdame vo februári 1985. Bolo výsledkom požiadavky automobilu s užitočným zaťažením sedan, ale vzhľadu športového automobilu. Podvozok 535i mal rôzne mechanické zmeny. Hlavne motor M88 / 3, ktorý bol odvodený od motora použitého v M1. Automobily predávané v Amerike boli vybavené emisným variantom tohto motora S38. Vtedy bola E28 M5 najrýchlejším sedanom na svete. Prvá generácia M5 sa vyrábala ručne v Preussenstrasse / Mníchove pred letnými prázdninami v roku 1986. Neskôr sa výroba M5 presunula do Daimlerstrasse v Garchingu, kde sa tiež ručne vyrábali ostatné. Európsky a juhoafrický model M5 používali motor M88 / 3. Severoamerické modely z roku 1988 používali motor S38B35 vybavený katalyzátorom.

Kúpite si BMW radu M?

E34 M5
E34 M5 sa vyrábal od septembra 1988 do augusta 1995. Tento automobil bol vyrobený ručne v spoločnosti BMW M GmbH v Garchingu v Nemecku a bol založený na podvozku E34 vyrobenom v závode BMW v Dingolfingu. Na vonkajšej strane štandardného modelu E34 sa zmenili jedinečné predné a zadné nárazníky a bočné výkyvné panely. Vo vnútri boli špecifické opierky hlavy M5 a radenie. V roku 1992 bola predstavená ľavá päťdverová verzia Touring. E34 M5 Touring bol prvým autom skupiny BMW M Division a zároveň posledným ručne vyrobeným automobilom M.

BMW radu M

E & R Classics, váš špecialista na klasické automobily BMW!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventár

Aké sú výhody kúpy automobilu BMW M Series v ER Classics?
- Veľký sortiment klasických áut na predaj
- Všetky autá sú starostlivo kontrolované mechanikmi v našej vlastnej dielni
- MOT, zváracie a interiérové ​​postupy pre vaše vozidlo BMW M Series
- Našim špecializovaným mechanikom staršieho času sa môžete postarať o všetky konania
- Zaoberáme sa opravami, údržbou a prispôsobenými potrebami
- Kompletná obnova vášho auta BMW radu M
- Môžeme dodať vaše klasické auto do ktorejkoľvek európskej krajiny