Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandsko
+ 31 416 751 393

Október 3 (Deň nemeckej jednoty) OTVORENÝ - Nedeľa Október 4 EXTRA OTVORENÝ (12: 00-16: 00)
Prejdite do inventára Predajte moje auto

BMW radu M

E30 M3
M3 založený na sérii E30 3 od 1986 bol k dispozícii iba vo verziách kupé a kabriolet. E30 M3 používal motor BMW S14 inline-4. V 1988 bol predstavený športovejší model „Evolution“. Mal väčšie kolesá, tenšie zadné a bočné sklo, ľahšie veko batožinového priestoru a ďalší zadný spojler. Neskôr nasledoval výkonnejší a ľahší model „Sport Evolution“ s obmedzenou výrobou jednotiek 600 a kabrioletov 786.

Klasické autá BMW na predaj

E36 M3
E36 M3 debutoval vo februári 1992. Bol to prvý model M3 poháňaný šesťvalcovým motorom 2990cc S50, vhodný pre 210kW. BMW pôvodne k dispozícii ako kupé, BMW predstavilo verzie kabrioletu M3 a stanice v 1994. BMW tiež vyrábalo M3 GT v obmedzenom počte v 1994. Všetky GT boli British Racing Green a mali motor 291 s výkonom 3.0 hp. Na konci 1995 boli kupé a sedan M3 vybavené šesťmotorovým motorom 3.2 L S50B32 Inline, novými kolesami a rýchlostnou prevodovkou 6. Kabriolet nedostal tieto zmeny až do februára 1996. Väčšina E36 M3 sa vyrábala v závode v Regensburgu. V továrni Rosslyn BMW v Pretórii v Južnej Afrike bolo postavených niekoľko nízkotlakových M3 s nízkym tlakom. Celkovo sa vyrobilo kupé 46.525, kabriolety 12.144 a sedany 12.603®. Výroba stanice sa zastavila v decembri 1997, kupé sa zastavilo na konci 1998 a kabriolet sa zastavil v decembri 1999. Podvozok M36 E3 bol podľa testov Car & Driver ponúkaný ako jeden z najlepších v 90och. Známy pre jeho dobrú ovládateľnosť a rovnováhu, auto je populárne u pretekárov a fanúšikov.

E28 M5
Prvý BMW E28 M5 debutoval na autosalóne v Amsterdame vo februári 1985. Bol to produkt dopytu po automobile s užitočným zaťažením sedanu, ale vzhľad športového automobilu. Podvozok 535i mal rôzne mechanické zmeny. Hlavne motor M88 / 3, ktorý bol odvodený od motora použitého v M1. Automobily predávané v Amerike boli vybavené variantom tohto motora, ktorý je šetrný k emisiám, S38. V tom čase bol E28 M5 najrýchlejším sedanom na svete. Prvá generácia M5 bola ručne vyrobená v Preussenstrasse / Mníchove pred letnými prázdninami v 1986. Neskôr sa výroba M5 presunula do Daimlerstrasse v Garchingu, kde bol zvyšok vyrobený aj ručne. Európske a juhoafrické modely M5 používali motor M88 / 3. Severoamerické modely 1988 používali motor S38B35, vybavený katalyzátorom.

Kúpite si BMW radu M?

E34 M5
E34 M5 bol vyrobený od septembra 1988 do augusta 1995. Auto bolo vyrobené ručne v BMW M GmbH v Garchingu v Nemecku a bolo založené na podvozku E34 vyrobenom v závode Dingolfing v BMW. Na vonkajšej strane štandardu E34 sa zmenili jedinečné predné a zadné nárazníky a bočné kolískové panely. Vnútri dostali špecifické opierky hlavy M5 a radiace páky. V 1992 bola predstavená ľavostranná päťdverová verzia Touring. E34 M5 Touring bol prvý automobil divízie BMW M a tiež posledný ručne vyrobený automobil M.

BMW radu M

Klasika E & R, váš špecialista na BMW Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventár

Aké sú výhody kúpy automobilu BMW M Series v ER Classics?
- Veľký sortiment klasických áut na predaj
- Všetky autá sú starostlivo kontrolované mechanikmi v našej vlastnej dielni
- MOT, zváracie a interiérové ​​postupy pre vaše vozidlo BMW M Series
- Našim špecializovaným mechanikom staršieho času sa môžete postarať o všetky konania
- Zaoberáme sa opravami, údržbou a prispôsobenými potrebami
- Kompletná obnova vášho auta BMW radu M
- Môžeme dodať vaše klasické auto do ktorejkoľvek európskej krajiny