NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandsko
+ 31 416 751 393

Nedeľa 6. decembra EXTRA OTVORENÉ od 12:00 do 16:00
Prejdite do inventára Predajte moje auto

Ferrari Testarossa

Ferrari Testarossa je 12-valcový športový automobil so stredným motorom. Výroba sa začala v roku 1984 ako nástupca modelu Ferrari Berlinetta Boxer. Pôvodne sa vyrábalo v rokoch 1984 až 1991, pričom dve verzie modelu nasledovali po ukončení výroby spoločnosti Testarossa a predstavení vozidiel Ferrari 512 TR a Ferrari F512 M, ktoré sa vyrábali v rokoch 1992 až 1996. Takmer 10.000 512 kusov (Testarossas, 512 TRs a F512 Ms) bolo vyrobené, čo z neho robí jeden z najprodukovanejších modelov Ferrari v histórii, a to aj napriek vysokej cene a exotickému dizajnu. Ferrari F1995 M sa v roku 220,000 predalo za 2 1984 USD. Testarossa je 5-dverové kupé, ktoré malo premiéru na autosalóne v Paríži v roku 1992. Všetky verzie Testarossa mali 512-stupňovú manuálnu prevodovku umiestnenú vzadu. Umiestnenie vzadu so zadným motorom a pohonom zadných kolies udržuje ťažisko v strede vozidla. Pôvodná Testarossa bola znovu vyrobená v roku 512 a bola uvedená na trh ako Ferrari 1994 TR. Model F512 M bol predstavený na autosalóne v Paríži v roku 12. Model F50 M bol posledným 1996-valcovým automobilom Ferrari so stredným motorom, okrem vozidiel Ferrari F550, Ferrari Enzo a LaFerrari, ktoré obsahovali posledný plochý motor Ferraris. Ferrari Testarossa bolo v roku 1950 nahradené kupé Maranello s predným motorom 1960. Testarossa by sa nemala zamieňať s Ferrari TR „Testa Rossa“ z konca XNUMX. a začiatkom XNUMX. rokov, ktoré boli športovými vozidlami GT.

Ferrari Classic Cars Na predaj

Názov Testarossa (čo znamená "červená hlava" v taliančine) pochádza z červeno natretých vačkových krytov na plochom motore 12. Testarossa môže vysledovať svoje korene späť na chyby 512i BB v 1981. Problémy, ktoré museli byť stanovené, zahŕňali kabínu, ktorá bola stále horšia a nedostatok batožinového priestoru. Na vyriešenie týchto problémov musel byť Testarossa väčší ako jeho predchodca, Berlinetta Boxer. Telo Pininfariny bolo odchodom z prekliatyho boxera. Bočné zábrany, ktoré sa niekedy rozprestierali od dverí až po zadné blatníky, boli potrebné pre pravidlá v niekoľkých krajinách, ktoré vychádzali z veľkých otvorov na vozidlách. Testarossa mal dvojité radiátory vzadu s motorom namiesto jedného radiátora hore. Vzpery poskytovali chladný vzduch na zadné bočné radiátory, čím udržali motor v prehriatí. Jedným z posledných unikátnych doplnkov nového dizajnu bolo jediné vysoko namontované spätné zrkadlo na strane vodiča av 1987e spojené spätným zrkadlom na strane spolujazdca. Rovnako ako jeho predchodca, aj Testarossa používal dvojité predné a zadné závesné systémy. Keď bol testarossa predstavený v 1985, mal magnéziové kotúče s jednoduchým závitom pomocou systému Michelin TRX. V 1986e kolesá zachovali rovnaký dizajn, ale boli zmenené na štandardný priemer 410mm, so šírkou 200mm vpredu a 250mm vzadu. Pozastavenie modelu 1988.5 bolo prepracované a kolesá boli opäť vymenené z jednoduchého nastavenia skrutky na štandardný vzor 5 Ferrari. Ferrari Testarossa Spider je jediným oficiálnym konvertibilným variantom Testarossa. Auto bolo vyrobené pre Gianniho Agnelliho, v tom čase šéfku Fiatu, ako darček. Testarossa Spider mal strieborný exteriér, biely kožený interiér magnólie s tmavomodrým prúžkom nad matnými čiernymi parapetmi a biely vrch, ktorý sa dal ručne uložiť. Vozidlo bolo dodané do Agnelli v 1986. Mnohí zákazníci požiadali svojho vlastného testarossa Spider, ale Ferrari každý z nich odmietol. Oficiálny Spider nebol mechanicky odlišný od bežného testarossasu dostupného na európskom trhu.

Nákup Ferrari Testarossa?

Cena Ferrari Testarossa v 1989 bola USD 181,000. Testarossa síce úspešný na ceste, ale na pretekárskych dráhach sa neobjavil. Ako Ferrari je rozsah-topper počas 1980s, auto robil početné vystúpenia v populárnej kultúre, najmä v arkádovej hre OutRun, av sezóne 3rd Miami Vice.

Ferrari Testarossa

E & R Classics, váš špecialista na klasické autá Ferrari!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventár

Aké sú výhody nákupu auta Ferrari Testarossa v spoločnosti ER Classics?
- Veľký sortiment klasických áut na predaj
- Všetky autá sú starostlivo kontrolované mechanikmi v našej vlastnej dielni
- STK, zváranie a interiérové ​​konanie pre vaše auto Ferrari Testarossa
- Našim špecializovaným mechanikom staršieho času sa môžete postarať o všetky konania
- Zaoberáme sa opravami, údržbou a prispôsobenými potrebami
- Kompletná rekonštrukcia vozidla Ferrari Testarossa
- Môžeme dodať vaše klasické auto do ktorejkoľvek európskej krajiny