NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandsko
+ 31 416 751 393

Nedeľa 6. decembra EXTRA OTVORENÉ od 12:00 do 16:00
Prejdite do inventára Predajte moje auto

MG TD

MG TD (1950) kombinoval hnacie ústrojenstvo TC, upravenú zadnú nápravu s hypoidným prevodom, podvozok typu MG Y, známu karosériu typu T a nezávislé odpruženie pomocou vinutých pružín zo sedanu MG Y: cesta z roku 1950 -testová správa označená za „najvýraznejšiu“ výslednú „transformáciu ... v pohodlí jazdy“. Z úspešného limuzíny s objemom 1¼ pre spoločnosť TD sa tiež vyzdvihol (stále vysoko prevodové) riadenie s ozubeným kolesom. Okrem toho TD mal menšie cestné kolesá s 15-palcovým diskom, variant s ľavostranným riadením a nárazníky a spolujazdcov v štandardnej výbave. Auto bolo tiež širšie o 5 palcov (130 mm) a rozchod 50 palcov.

MG Classic Cars na predaj

Pre vodiča bola podľa vtedajších noriem „ochrana proti každému počasiu“ dobrá. Pri nočnej jazde bolo osvetlenie prístrojov „efektívne, ale nie oslnivé, vďaka svetlozelenému svetelnému efektu“. Stále nebol k dispozícii ukazovateľ stavu paliva, ale 11 britských galónov objemu nádrže poskytovalo dojazd medzi zastávkami na doplnenie paliva asi 300 míľ a zelená kontrolka na prístrojovej doske zablikala „varovaním“, keď hladina paliva klesla na asi 2 britských galónov.

V modeli 1950 bol predstavený model TD MkII, ktorý bol vyrobený popri štandardnom aute s vyšším ladeným motorom s použitím kompresného pomeru 8.0: 1, ktorý udával 57 bhp pri otáčkach 5500. Motor s vyšším kompresným pomerom bol ponúknutý s ohľadom na vývozné trhy a nebol by vhodný pre Spojené kráľovstvo, kde vďaka pokračujúcej prevádzke obmedzenia váhových palív boli kupujúci stále obmedzené na oktán 72 "Pool petrol". Modely TD MkII tiež obsahovali dvojité palivové čerpadlá, revidované tlmiče a vyšší pomer zadnej nápravy
Takmer 30,000 TD boli vyrobené, vrátane modelov 1700 Mk II, keď série skončila v 1953 so všetkými vyexportovanými 1656, 23,488 z nich len do USA. Hlavná sťažnosť, ktorú americkí majitelia s MG T predávali v Spojených štátoch, bol britský voltový systém 12, ktorý sa ťažko obsluhoval, keď sa zhoršili svetlá a iné elektrické zariadenia. Tiež mali menšie sťažnosti na nedostatok vody a palivomera. Ale vo všeobecnosti v prieskumoch majitelia amerikanizovanej MG T mali viac pozitívnych poznámok ako negatívnych. Čas 0-60mph bol 22.7 sekúnd podľa populárnej mechaniky.

Nákup MG TD?

Príklad testovaný časopisom The Motor v roku 1952 mal maximálnu rýchlosť 77 mph a mohol akcelerovať z 0-60 mph (97 km / h) za 18.2 sekundy. Bola zaznamenaná spotreba paliva 26.7 míle na imperiálny galón.

V spoločnosti 1998 získala spoločnosť TD Cars Sdn Bhd v Malajzii práva, intelektuálne vlastnosti a ochranné známky spojené s výrobou MG TD na reprodukciu série TD ako TD2000.

MG TD

E & R Classics, váš špecialista na MG Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventár


Aké sú výhody nákupu vozidla MG TD v ER Classics?
- Veľký sortiment klasických áut na predaj
- Všetky autá sú starostlivo kontrolované mechanikmi v našej vlastnej dielni
- MOT, zváranie a interiérové ​​konanie pre vaše vozidlo MG TD
- Našim špecializovaným mechanikom staršieho času sa môžete postarať o všetky konania
- Zaoberáme sa opravami, údržbou a prispôsobenými potrebami
- Úplné obnovenie vášho vozidla MG TD
- Môžeme dodať vaše klasické auto do ktorejkoľvek európskej krajiny